lördag 21 januari 2012



Det som är så intressant med djur, enligt mig, är deras personlighet. Hur olika det kan vara från katt till katt eller från hund till hund. Jag måste säga att Mercedes är väldigt lugn för att vara så liten. Sen är hon social och världens matte-gris ;) Men hon kan vara lite tveksam till nya människor och som sagt, till andra djur. Sen är hon självklart busig ibland oxå, som alla andra kattungar :)

Man blir ju lite låst när man har katt. Det är svårt att resa bort. En dag går väl bra men har man bara en katt så vill den nog inte vara ensam längre än så. Så när vi ska till Bulgarien i maj så hoppas jag att Mercedes kan få vara hos mina föräldrar. Hon har ju varit där tidigare så det ska nog inte vara något problem :) Frågan är bara hur jag ska få dem att tömma kattlådan... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar