söndag 20 januari 2013

Framme i Luleå

Kom till vandrarhemmet vid femtiden i eftermiddag. Det är inte så fräscht, men det funkar. Jag ska ju ändå bara sova här i princip. Före det var jag och tittade på rummet som jag ska hyra, jättefint. Kommer att passa mig utmärkt.

I morgon börjar skolan. Kl 9 ska rektorn hålla tal och så är det säkert massor med information. Efter det terminsregistrering. Sen börjar vi med föreläsningar på eftermiddagen. 16.15 slutar jag.

Det känns overkligt att vara här, som om det var igår jag skickade iväg min ansökan till utbildningen. Då hade jag inte ens tänkt börja plugga, jag ville mest se om jag skulle ta mig in och sen börja nästa år. Det blev inte så. Men det känns bra. Ska bli skönt att komma igång.

Nu tror jag tjejerna som ska dela rum med mig kommer. Ska säga hej och sen sova. Hörs i morgon.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar